In-app je oglaševanje v mobilnih aplikacijah. Statične pasice se prikazujejo na dnu ali na vrhu aplikacij in so klikabilne. Po naših izkušnjah so CTR-ji veliko boljši, kot pri navadnih spletnih pasicah.
Večina mobilnih aplikacij je povezanih z različnimi mobilnimi oglaševalskimi mrežami in lahko prikazujejo standardizirane oglase. Pred prikazom oglasov, aplikacije mobilni oglaševalski mreži javijo različne podatke o uporabniku, zato se in-app odlično izkaže pri ciljnem oglaševanju. V praksi smo za cilj usmerjeno lokaliziranih kampanj največkrat izbrali Slovenijo, nekajkrat tudi manjše regije znotraj Slovenije.
In-app oglaševanje je najbolj učinkovito, ko kliki na pasice vodijo do spletne strani, prilagojene za mobilne naprave (»mobilna pristajalna spletna stran«), kot je npr. ta, ki si jo ogledujete zdaj. Poskusite si jo ogledati na vašem pametnem telefonu in videli boste, da ostane berljiva in uporabna še naprej.
V obdobju, ko se vsi vse več ukvarjamo z našimi mobilnimi napravami, je in-app oglaševanje ena izmed najbolj učinkovitih in cenovno ugodnih oblik oglaševanja, ki nudi plačilni model CPC - plačilo na klik. Prepričajte se sami in si naložite brošuro z več informacijami in paketno ponudbo, ki vključuje vse korake pri pripravi in-app kampanje.
Hvala. V kratkem vas bo kontaktiral naš prodajni predstavnik in vam predstavil našo ponudbo.
Prenesi datotekoOjoj! Prišlo je do napake pri pošiljanju podatkov.